Ești o persoană cu inițiativă, perseverentă, doritoare de a învăța lucruri noi și tratezi cu responsabilitate ceea ce faci în cadrul unei companii? Îți dorești să te perfecționezi în ceea ce faci și iți place să iți atingi obiectivele? Ești persuasiv și comunici bine cu clienții? Ținta ta în vânzări este clientul și crezi că poți să te organizezi și să iți prioritizezi activitățile pentru dezvoltarea unor parteneriate excelente cu actualii sau potențiali clienți? Iti place să cunosti oameni si locuri noi din zona de Vest a tarii (Crisana, Banat, Transilvania)?
Dacă te regăsești în descrierea anterioara atunci aplică și hai să ne cunoaștem.
Imocon deservește piața construcțiilor de utilități din România încă de la înființare, din 2002, livrând echipamente și utilaje specializate în toată țara. Gama noastră de utilaje și echipamente include sisteme de sprijiniri de șanțuri de la producătorul german LTW, săpătoare de mare productivitate cu elindă produse de Liba – Germania, sisteme de instalare subterană a cablurilor și troliilor, remorci de transport tambur de la Thaler din Germania și sisteme de tragerea cablurilor aeriene. Imocon este însă cunoscută pe piața din România în special datorită sistemelor destinate instalării subterane de conducte și țevi, produse de către firma elvețiană Terra AG.
De ce experiență ai nevoie?
Experiența de minim 3 ani pe o poziţie de reprezentant de vânzări (întru-un domeniu similar de activitate constituie avantaj).
Care vor fi activitățile tale?
• Urmărești realizarea /depășirea targetelor stabilite;
• Dezvolți afacerea prin identificarea nevoilor și oportunităților specifice pieței
• Gestionezi zona pe care o ai in subordine,
• Efectuezi periodic vizite în vederea obținerii feedback-ului;
• Stabilești relații de dezvoltare cu noi parteneri, clienți etc.
• Urmărești permanent activitatea concurenței in zona acoperită;
• Transmiți periodic raportări privind activitatea și concurența din zona de acoperire către management;
• Propui planuri de acțiune în vederea creșterii vânzărilor și a obținerii profitului în zonă;
• Oferi suport în ceea ce privește comenzile și plățile ulterioare ale clienților;
• Urmărești încasarea contravalorii facturilor emise, conform termenelor stabilite in contract,
• Optimizezi rezultatele obținute, cu scopul de a crea loialitate fata de client si de a garanta vânzări viitoare;
• Urmărești creșterea cotei de piață, a volumului de vânzări și a cunoașterii în mod și timp real a pieței produselor din portofoliu din zona de care răspunzi;
• Formezi si reactualizezi permanent baza de date.
Cum lucrăm noi?
În fiecare luni avem o ședință pentru a ne stabili prioritățile și pentru a ne asigura că lucrurile merg în direcția aleasă, dar și de a informa ce a fost realizat sau nu în săptămâna care a trecut.
Modalitatea în care noi facem ca lucrurile să funcționeze bine în firma noastră este să ne întâlnim cu toții la fiecare 3 luni să celebram reușitele din ultima vreme, să analizăm ce s-a întâmplat în ultimele 90 de zile și să ne stabilim obiective pentru următorul trimestru.
Care sunt beneficiile tale?
• Salariu fix și comision motivant din vânzări acordat conform atingerii targetelor;
• Tichete de masă care completează venitul lunar;
• Mașină, telefon, laptop de serviciu.
• Dezvoltare personală, dezvoltarea/îmbunătățirea abilităților în vânzări.
Ce trebuie sa faci tu
În cazul în care ți-am trezit interesul trimite CV-ul tău la adresa: cariere@imocon.ro sau sună la numărul 0722560546.